Het is mogelijk dat u op een bepaald moment de vooraf goedgekeurde betaling van een klant moet annuleren (abonnementen). Volg de onderstaande stappen om dit te bereiken.
Als u de nieuwe PayPal-interface gebruikt, volgt u deze stappen:
- Log in op PayPal.
- Ga in het bovenste menu naar "Meer".
- Ga dan naar "rapporten" (deze staat in de vervolgkeuzelijst onder "meer").
- Klik onder "andere rapporten" onderaan op "Terugkerende betalingen - gebruikersprofielen".
- Kies "actief" in de vervolgkeuzelijst en klik op de knop "Bekijken".
U zou dan een lijst met alle abonnementen van gebruikers moeten zien en een manier moeten zien om ze vanaf daar te annuleren.
Als u de oude PayPal gebruikt, volgt u deze stappen:
- Log in op PayPal.
- Klik op de link "profiel" bovenaan.
- Klik op "Mijn verkoophulpmiddelen".
- Klik op de knop "bewerken" onder "Mijn geautomatiseerde betalingen" onder de sectie "Betaling ontvangen en mijn risico beheren" (mogelijk moet u klikken om deze te vergroten als deze nog niet is uitgevouwen).
- U zou een lijst met klanten moeten zien die kunnen worden gefilterd met behulp van de vervolgkeuzemenu-opties op dezelfde manier als de opties voor de oudere versie van PayPal kunnen worden gefilterd met behulp van de vervolgkeuzemenu-opties.
Opmerking Klanten kunnen hun abonnementen ook opzeggen via hun PayPal-rekeningen. U kunt een annuleringsknop aan uw site toevoegen door te navigeren naar "OptimizeMember > PayPal-knoppen > PayPal Subscr Annuleringsknop" in de live-editor en de shortcode in een "aangepast html/shortcode"-element te plakken.
Na het volgen van de instructies, zou je klaar moeten zijn om te gaan. Als u echter problemen ondervindt, moet u het telefoonnummer van Paypal bellen. De gekwalificeerde professionals helpen u dan met meer oplossingen.
No comments:
Post a Comment