PayPal is een Amerikaans bedrijf dat in bijna elk land een online betaalmethode biedt. Hiermee kunnen gebruikers direct geld van hun bankrekening of PayPal-portemonnee naar de gewenste valuta sturen. Het kost maar een paar seconden om overal ter wereld geld te verzenden of te ontvangen via internet. PayPal is volledig gratis te gebruiken, maar brengt wel kosten in rekening voor het wisselen van valuta. Ondertussen ervaren sommige PayPal-gebruikers My Cash Error Code 203, die kan worden opgelost door deze handleiding te volgen.
Om specifieker te zijn, tijdens een poging om een My Cash Card op een PayPal-rekening te storten, wordt foutnummer 203 weergegeven, waarin staat: “Sorry, het inwisselen van uw My Cash-kaart kan op dit moment niet worden uitgevoerd.” Volgens verschillende accounts komt dit probleem vaker voor op Windows-pc’s/laptops met een PayPal-saldo van $ 500 (My Cash Card). Het is vermeldenswaard dat er een paar plausibele oorzaken zijn voor een dergelijk probleem.
Hoe u My Cash Error Code 203 met PayPal kunt oplossen
Praten over de verschillende oorzaken, zoals onnauwkeurige My Cash Card-informatie, tijdelijke cachegegevens, enzovoort, kan veel angst veroorzaken. Dus laten we zonder verder oponthoud aan de slag gaan met de onderstaande gids.
Verifiëren mijn contant geld Details
Het lijkt erop dat uw Cash Card-gegevens onjuist zijn, dat er problemen zijn met de beveiligingscode of dat de vervaldatum van de kaart onjuist is. Controleer daarom nogmaals de informatie die u hebt ingevoerd. Deze methode is effectief gebleken voor een aantal getroffen gebruikers.
Gebruik de incognito- of privémodus
U kunt proberen de incognito- of privénavigatiemodus van uw webbrowser te gebruiken om te zien of het probleem wordt veroorzaakt door de browsercache of niet. Soms kunnen slechte cachegegevens of tijdelijke fouten problemen veroorzaken bij het laden van webpagina’s of het omleiden van transacties. Volg hiervoor deze stappen:
• Klik met de rechtermuisknop op het Chrome-browserpictogram op de taakbalk.
• Klik op Nieuw incognitovenster > Bezoek de PayPal-site en log in op uw account om het probleem te controleren.
Als u Mozilla Firefox gebruikt, kiest u Nieuw privévenster in het contextmenu door met de rechtermuisknop op het Firefox-pictogram in de taakbalk te klikken. Dit zou het My Cash Error Code 203-probleem met uw PayPal-rekening moeten oplossen.
Cookies en cache verwijderen
Het is waarschijnlijk dat de cookies en cachegegevens van uw webbrowser problemen veroorzaken, en u zult ze moeten wissen om uw surfervaring te vernieuwen.
•Open de Chrome-browser en ga naar de rechterbovenhoek van het scherm naar het menu (pictogram met drie verticale stippen).
• Om de vervolgkeuzelijst te vergroten, plaatst u de muisaanwijzer op het gebied Meer hulpmiddelen.
• Klik op Browsegegevens wissen.
• Kies vervolgens onder het menu Basis het tijdbereik dat het beste bij u past.
• Om ze te kiezen, vinkt u de vakjes aan voor Browsegeschiedenis, Cookies en andere sitegegevens, Afbeeldingen in cache en bestanden.
• Klik ten slotte op Gegevens wissen.
• Start daarna uw Chrome-browser opnieuw om te zien of het probleem is opgelost.
Als u Mozilla Firefox gebruikt, ga dan naar Extra > Opties > Geavanceerd. Selecteer in de rechterbovenhoek het menupictogram > Selecteer in het linkerdeelvenster Privacy en beveiliging > Selecteer Gegevens wissen onderaan de pagina. Dit zou de My Cash Error Code 203 van uw PayPal-account moeten oplossen.
Neem contact op met PayPal bellen
Als geen van de methoden voor u heeft gewerkt, neem dan contact op met het Paypal bellen nederland team voor verdere hulp.
No comments:
Post a Comment