In het artikel wordt uitgelegd hoe u een test uitvoert om te controleren of uw PayPal-integratie correct werkt.
In dit artikel wordt ervan uitgegaan dat je de procedures voor het integreren van uitbetalingen of massabetalingen hebt voltooid. Als je dat nog niet hebt gedaan, ga je gang en doe dit voordat je terugkeert naar dit artikel.
Stap 1 Maak een handmatig tegoed aan
Ga om te beginnen naar Beheren > Partners en selecteer uw naam (u wordt automatisch aangemaakt als testpartner in Refersion wanneer u zich aanmeldt). Als u nog geen testpartner bent, kunt u er een maken door op de knop Nieuw maken te klikken.
Klik op Handmatig krediet en selecteer Voer een commissiebedrag in het Type krediet in, stel het krediet in op één cent (of uw lokale valuta naar keuze) en stel de status in op GOEDGEKEURD, en klik vervolgens op de knop Verwerken onderaan.
Stap 2 Controleer uw PayPal-adres
Zorg ervoor dat u onder Aanbiedings- en betalingsopties een PayPal-e-mailadres voor uzelf heeft toegevoegd.
Houd er rekening mee dat het e-mailadres dat u gebruikt om in te loggen op uw PayPal-rekening niet mag worden gebruikt. De e-mail van de afzender moet verschillend zijn van die van de ontvanger.
Stap 3 Voer de betaling uit
Ga vervolgens naar het tabblad Betalingen en u ziet uw.01-betaling met het PayPal-embleem correct weergegeven:
Klik op Bulkbetaling verwerken en PayPal nadat u het vakje naast de naam van de begunstigde heeft aangevinkt. Als alles correct is ingesteld, zou je zoiets als dit moeten zien:
Stap 4 Controleer de transactie op PayPal
Stap 5 Controleer op bevestiging bij verwijzing
Keer terug naar uw Refersion-account en controleer nogmaals of de betalingsstatus is gewijzigd in voltooid.
Als u problemen opmerkt (behalve een fout met onvoldoende saldo), is uw PayPal-rekening niet correct ingesteld.
Het volgende is een verzameling definities voor de verschillende PayPal-fouten.
ACCOUNT BEPERKT De toegang tot uw account is beperkt. Als u een uitbetaling wilt indienen, moet u deze beperkingen verwijderen.
ACCOUNT ONBEVESTIGDE EMAIL Het is mogelijk dat uw account geen geverifieerd e-mailadres of een geverifieerde bankrekening of creditcard heeft. Het is mogelijk dat de accountstatus van de afzender niet is geverifieerd.
AUTORISATIEFOUT Er is een autorisatiefout opgetreden.
Duitbetaling is niet voltooid. BATCH NIET VOLLEDIG Duitbetaling is niet voltooid.
GESLOTEN MARKT De rekening van de ontvanger bevindt zich in een land waar uitbetalingen niet zijn toegestaan.
VALUTACOMPLIANCE Valutaconformiteit.
VALUTA NIET ONDERSTEUND VOOR ONTVANGER De ontvanger accepteert de transactievaluta niet. U heeft de mogelijkheid om de betaling in een andere valuta te verzenden.
DUBBEL ITEM Omdat de ID VAN DE AFZENDER ITEM overeenkomt met een ander item in de uitbetaling, is dit een duplicaat. Voor elke uitbetaling moet de SENDER ITEM ID anders zijn.
GAMER MISLUKT LAND VAN RESIDENTIE CONTROLEER Controleer het land van uw verblijf. Het is niet mogelijk om geld naar dit land te sturen.
CONTROLE VAN DE FINANCIERINGSBRON VAN GAMER MISLUKT De financieringsbron van deze gamer komt niet in aanmerking om betalingen te doen.
GAMING ONGELDIGE BETALINGSSTROOM Deze betaalmethode is niet geschikt voor gaming.
INTERNE FOUT Er is een interne fout gemaakt. We proberen de uitbetaling drie keer opnieuw te verzenden als er problemen zijn op itemniveau. Als we de verzoeken niet kunnen voltooien, moet u de uitbetaling na 24 uur opnieuw indienen. We zullen de uitbetaling niet opnieuw proberen als de fout in het uitbetalingsniveau optreedt.
ARTIKEL REEDS GEANNULEERD Dit item is al verwijderd uit de planning.
ARTIKEL ANNULERING MISLUKT Het annuleringsverzoek van dit item is mislukt vanwege een intern probleem.
ITEM ONJUISTE STATUS Alleen producten met een niet-geclaimde status kunnen worden geannuleerd.
MALFORMED REQUEST ERROR Het JSON-verzoek is onjuist.
NEGATIEF SALDO Uw PayPal-rekening heeft een negatief saldo, waardoor de uitbetaling niet kan worden verwerkt. Voordat u een uitbetaling indient, moet u dit oplossen.
NIET-HOLDING VALUTA U kunt geen uitbetalingen verzenden omdat uw PayPal-saldo niet in deze valuta is.
BETALINGSVOORKEUR IN OPENBARE ONTVANGER IN NIET-HOLDING VALUTA De betaling is in behandeling omdat de ontvanger ervoor heeft gekozen geen automatische bijschrijving op niet-holding valutategoeden te accepteren.
POS LIMIT OVERSCHREVEN De POS cumulatieve verzendlimiet is bereikt.
FOUTEN IN DE VALIDATIE VAN DE TARIEFLIMIET Het spijt ons, maar we hebben dit verzoek stopgezet vanwege een aantal eerdere onjuiste verzoeken. Probeer de uitbetaling opnieuw als er enige tijd is verstreken.
RECEIVER_ACCOUNT_LOCKED Het account van de ontvanger is vergrendeld of inactief. Elke betaling die naar dit account wordt gedaan, wordt weergegeven als MISLUKT. U kunt contact opnemen met de ontvanger om hem te vragen zijn account te activeren.
LAND VAN ONTVANGER NIET TOEGESTAAN Deze transactie is niet toegestaan omdat het land van de ontvanger geen geld kan ontvangen.
ONTVANGER STAAT BEPERKT Betalingen kunnen niet worden ontvangen omdat het adres van de ontvanger beperkt is.
ONTVANGER NIET BEVESTIGD Het e-mailadres van de ontvanger is niet bevestigd. Totdat de rekening van de ontvanger is gevalideerd, wordt elke betaling op deze rekening weergegeven als NIET GECLAIMD. Als betalingen niet binnen 30 dagen worden geclaimd, worden deze gerestitueerd.
ONTVANGER NIET GEREGISTREERD Deze ontvanger is nog niet ingesteld. Om de betaling te ontvangen, moet je ze vragen om lid te worden van PayPal.
RECEIVER_YOUTH_ACCOUNT Aangezien de ontvanger een jeugdaccount is, kunnen ze geen betalingen ontvangen. U kunt de betaling naar een andere rekening overmaken.
ONTVANGSTLIMIET OVERSCHREDEN De ontvangstlimiet van de ontvanger is bereikt.
GEWEIGERD TOEGANG GEWEIGERD De optie geld overmaken is niet beschikbaar voor deze handelaar, daarom is de toegang geblokkeerd.
ONTVANGER GEWEIGERD De ontvanger heeft deze betaling geweigerd.
REGELGEVING GEBLOKKEERD Deze transactie is stopgezet vanwege wettelijke vereisten.
REGELGEVING IN AFWACHTING Deze transactie is afhankelijk van de voltooiing van de regelgevende en nalevingsvereisten.
VEREISTE SCOPE ONTBREEKT De scope van het toegangstoken is onvoldoende. Om een uitbetaling te verzenden, moet u een toegangstoken met het juiste bereik gebruiken.
RISICOVERLAGING Vanwege risico’s werd deze transactie afgewezen.
ZELF BETALEN NIET TOEGESTAAN Zelf betalen is niet de enige optie.
AFZENDERACCOUNT VERGRENDELD Uw account is inactief of vergrendeld. Om je account te activeren, moet je contact opnemen met de klantenservice.
AFZENDERACCOUNT NIET GECONTROLEERD Omdat deze afzenderaccount niet is ingesteld of gevalideerd door PayPal, is de betaling niet uitgevoerd. Neem contact met ons op om dit probleem op te lossen.
AFZENDERSTAAT BEPERKT Betalingen kunnen niet aan u worden gedaan omdat uw adres beperkt is.
UITGAVENLIMIET OVERSCHREVEN U heeft meer uitgegeven dan uw budget toelaat.
TRANSACTIE GEWEIGERD DOOR REISREGEL Deze transactie is afgewezen vanwege een overtreding van de Reisregelverordening.
TRANSACTIELIMIET OVERSCHREDEN De transactielimiet is bereikt door u of de ontvanger.
UNDEFINED Er is een fout opgetreden. Gelieve mijn excuses te aanvaarden. Neem voor hulp contact op met uw accountmanager of onze klantenservice. U kunt zelfs even wachten voordat u de uitbetaling verzendt.
NIET-GECONTROLEERDE ONTVANGER NIET ONDERSTEUND Alleen betalingen aan bevestigde e-mailontvangers worden ondersteund door de afzender.
BEDRIJFSFOUT VAN GEBRUIKER Er is een bedrijfsfout van de gebruiker opgetreden.
GEBRUIKERSLAND NIET TOEGESTAAN Het land van de gebruiker is niet toegestaan.
FINANCIERINGSBRON VAN GEBRUIKER NIET IN AANMERKING KOMEN Uw financieringsbron kan geen betaling aan u doen.
NUL BEDRAG Er is geen manier om uit te betalen zonder een som geld. U moet een geldig getal invoeren dat niet nul is.
Als je niet zeker weet wat er aan de hand is, maak dan een screenshot van de foutmelding die je hebt ontvangen en neem contact met ons op via helpme@refersion.com.
Anders ben je helemaal klaar! Als u uw PayPal-rekening gebruikt om zelf te betalen (of een verzonnen PayPal-rekening), dan gaat de transactie niet door in PayPal, dus u verliest geen cent.
We hopen dat de hierboven genoemde methoden zouden helpen om uw PayPal-integratie te testen. Als je nog steeds problemen ondervindt bij het uitvoeren van bovenstaande stappen, neem dan contact op met Paypal bellen.
No comments:
Post a Comment