Tuesday, July 12, 2022

Waarom laat PayPal me niet overboeken naar een bankrekening?

 Is het moeilijk voor u om geld van uw PayPal-rekening naar uw bankrekening te verplaatsen?

U kunt toch geen bankoverschrijving doen via PayPal?

Voor dergelijke problemen met PayPal bent u bij ons aan het juiste adres. In dit stuk hebben we de redenen besproken waarom PayPal u geen geld laat overboeken naar een bankrekening.

U dient zich ervan bewust te zijn dat u niet de enige persoon bent die problemen heeft met het overboeken van geld van PayPal naar een bank voordat we verder gaan.

Mensen maken vaak fouten zoals "Het spijt ons. Momenteel kunnen we niet aan uw verzoek voldoen. Wanneer ze geld overmaken van PayPal naar de bankrekening, ontvangen ze het bericht "Probeer het later opnieuw".

Dus maak je geen zorgen. U ontvangt uw geld, maar eerst moet u zich bewust zijn van de onderliggende oorzaak.

Waarom laat PayPal me niet overboeken naar een bankrekening?

Het is mogelijk dat u om een aantal redenen geen geld van PayPal naar uw bankrekening kunt overboeken, waaronder beperkingen voor uw PayPal-rekening; De beveiligingssystemen van PayPal hebben ongebruikelijke activiteit op uw rekening opgemerkt; uw kaart of account ondersteunt geen directe overschrijvingen; u heeft onjuiste informatie ingevoerd of er is een technisch probleem met de servers van PayPal of uw bank.

Hieronder hebben we alle redenen besproken waarom PayPal kan weigeren u geld naar een bankrekening over te schrijven.

1. Beperking: op uw PayPal-rekening

Een van de belangrijkste redenen waarom u geen geld van uw bankrekening kunt opnemen, is dat PayPal de overboekingsfunctie op uw rekening tijdelijk heeft uitgeschakeld vanwege beperkingen op uw rekening.

Vanwege een aantal factoren, waaronder het feit dat u niet aan alle vereisten heeft voldaan of uw informatie niet heeft gevalideerd, kan uw PayPal-rekening worden beperkt.

U kunt uw PayPal-rekening voor sommige items niet gebruiken als deze beperkingen heeft. U kunt bijvoorbeeld geen geld verzenden of opnemen.

Bezoek deze officiële bron om beperkingen te verwijderen: Beperking verwijderen PayPal

2. PayPal heeft ongebruikelijke activiteit op uw account gedetecteerd

PayPal heeft strenge veiligheidseisen. Om frauduleuze activiteiten en betalingen te helpen stoppen, analyseert het rekeningen en controleert het continu elke transactie.

Daarom kunt u geen geld naar uw bankrekening overboeken als het beveiligingssysteem van PayPal ongewoon gedrag met uw rekening opmerkt. PayPal heeft uw identificatie nodig om te verifiëren dat u degene bent die de overboeking uitvoert.


3. Uw bankpas of bankrekening komt niet in aanmerking voor het verwerken van een directe overboeking

Uw gekoppelde betaalpas of bankrekening is mogelijk niet goedgekeurd voor onmiddellijke overboekingen. Daarom kunt u met PayPal geen geld naar hen overmaken.

U moet met uw bank overleggen of uw kaart of rekening onmiddellijke overboekingen mogelijk maakt. Als dat niet het geval is, moet u mogelijk een andere bankrekening gebruiken die directe overboekingen mogelijk maakt.

4. Je hebt verkeerde informatie ingevoerd

Mogelijk geeft u onjuiste informatie op voor uw kaart of rekening, wat nog een reden is waarom PayPal u geen geld naar uw bankrekening laat overboeken.

Een andere mogelijkheid is dat de gegevens die u heeft opgegeven bij het koppelen van uw bankrekening afwijken van wat uw bank heeft geregistreerd.

Zorg er dus voor dat u uw bankgegevens twee keer verifieert. Koppel uw bankrekening los van Paypal en koppel deze opnieuw als de huidige informatie erop onjuist is.

5. PayPal-beperking

U komt uit een land waar PayPal een beperking heeft ingesteld op het overmaken van geld van PayPal-rekeningen naar lokale bankrekeningen, wat nog een reden is waarom u uw geld niet naar uw bankrekening kunt sturen.

Dit heeft op dit moment een onbekende oorzaak. Als dat zo is, kunt u contact opnemen met PayPal-ondersteuning.

6. Technisch probleem

Ten slotte kunt u vanwege een technisch probleem dat PayPal ondervindt, geen geld van PayPal naar uw bank overboeken.

U ondervindt mogelijk een wijdverbreid probleem als u geen geld van PayPal naar uw bank kunt overboeken.

Aan de andere kant kan er mogelijk een probleem zijn aan de kant van uw bank. Mogelijk kunt u uw geld niet naar uw rekening overboeken omdat PayPal geen verbinding kan maken met uw bank vanwege een probleem met de servers van uw bank.

Mocht er ook daarna nog een probleem zijn, dan kunt u contact opnemen met Paypal Bellen, wij denken dat uw probleem zal worden opgelost door Paypal Bellen Nederland.

No comments:

Post a Comment

Hoe Google-fout 500 op te lossen

 Google is een onmisbaar hulpmiddel voor zowel persoonlijk als professioneel gebruik. Van zoekopdrachten en e-mail tot cloudopslag en andere...