‘Hoe verdien ik geld met een Facebook-groep?’ vraag iemand. en bijna allemaal zullen ze je adviseren om met merken te werken.
Dat is een geweldige manier om geld te verdienen met je Facebook-groep.
Maar hoe vaak is u verteld dat u uw Facebook-groep moet gebruiken om klanten en verkopers met elkaar in contact te brengen en er geld mee te verdienen?
Ik veronderstel niet veel.
Om eerlijk te zijn, had ik de indruk dat het koppelen van kopers en verkopers de op één na meest voorkomende manier was om geld te genereren uit een Facebook-groep toen ik er aanvankelijk aan dacht om deze blogpost te schrijven.
Toen ik echter een peiling deed en de power-admins van onze Facebook-groep ondervroeg, was ik verrast door de resultaten.
Hoe kun je geld verdienen met een Facebook-groep?
Volgens een peiling genereert slechts 11% van de beheerders inkomsten met hun Facebook-groepen door kopers en verkopers te koppelen. En bijna 60% van de bestuurders wil weten hoe ze dat kunnen doen.
Gezien hoe nuttig het is voor alle betrokkenen, geloof ik dat het een van de meest ondergewaardeerde en onbenutte verdienkanalen is.
Dat maakt het des te noodzakelijker om je er alles over te vertellen.
In dit artikel zal ik je door het hele proces leiden van het verdienen van je Facebook-groep door kopers en verkopers te koppelen. Ik zal je ook laten zien hoe sommige beheerders van Facebook-groepen er het beste van maken.
Maar laat me eerst uitleggen:
Wat betekent het om kopers en verkopers bij elkaar te brengen?
Eerst en vooral.
Mensen sluiten zich aan bij groepen op Facebook om antwoorden op hun problemen te vinden of om het gevoel te krijgen dat ze erbij horen. Of je zou beide kunnen doen.
Als beheerder van een Facebook-groep is het jouw plicht om de problemen van leden te ontdekken, hen te helpen en zoveel mogelijk waarde te bieden.
U houdt niet alleen uw leden betrokken, maar biedt ook waarde aan zowel leden als merken wanneer u samenwerkt met merken voor doelgerichte marketingcampagnes en wedstrijden organiseert of zelfs games organiseert als onderdeel daarvan.
Evenzo, door uw groepsleden onder één dak te verenigen, namelijk uw Facebook-groep, kunt u hun ervaring zinvoller maken en tegelijkertijd het cohort van eigenaren van kleine bedrijven helpen.
Kopers en verkopers koppelen is precies wat er staat.
Je helpt kleinere bedrijven om hun bereik te vergroten door hen in staat te stellen hun producten in jouw gemeenschap te verkopen voor een bescheiden prijs.
Tegelijkertijd verbetert het de ervaring van uw groepsleden.
Het is een win-win situatie voor iedereen!
PS Deze methode kan worden gebruikt om geld te verdienen, ongeacht het soort groep waartoe u behoort.
Is dat niet een van de mooiste aspecten ervan?
Laat me nu het meest cruciale onderdeel uitleggen.
Hoe krijg je kopers en verkopers bij elkaar en in je groep op Facebook? Stapsgewijze instructies
1. Herken de behoeften van uw doelgroep.
Wanneer je hebt besloten om verkopers in je community te betrekken, is de eerste stap om erachter te komen wat je leden willen.
Want als je dat niet doet, wordt je hele plan en uitvoering uit het raam gegooid. En is dat niet het laatste wat je wilt?
Spring daarom niet overhaast ergens in. Neem in plaats daarvan de tijd om meer te weten te komen over de vereisten van uw leden. De essentie van een gemeenschap zijn haar leden en dialogen.
Besteed wat tijd aan het volgen van chats in uw community om te zien naar wat voor soort producten uw leden op zoek zijn.
Leden van bijvoorbeeld een Facebook-groep voor ouders of een Facebook-groep voor koken hebben misschien geïnformeerd naar babyspeelgoed en dienbladen.
Kijk dan eens naar het volgende artikel. Een gebruiker legt uit hoe ze de luiers, kinderwagen, badstoel en andere items van haar baby van Amazon heeft gekregen en hoe ze de site ook voor andere dingen gebruikt.
hoe eigenaren van kleine bedrijven Facebook-groepen gebruiken om hun producten te promoten
Je hebt hieruit geconcludeerd dat eigenaren van kleine bedrijven die babybenodigdheden zoals kinderwagens, badstoelen en andere dergelijke artikelen verkopen, relevant zijn voor je Facebook-groep.
Hoewel dit slechts één voorbeeld is, is er een overvloed aan andere verhelderende gesprekken die kunnen worden gehouden.
Dit zijn het soort discussies waar je aandacht aan moet besteden. U kunt snel achterhalen waar uw leden in geïnteresseerd zijn door ze te bekijken.
Raak niet in paniek als u niets soortgelijks vindt (wat zeldzaam kan zijn). Polls op Facebook kunnen je helpen!
Ze hebben niet alleen een groter publiek, maar ze moedigen ook stille leden aan om deel te nemen.
Dus, als je niets bevredigends hebt gevonden of je wilt het nog een keer controleren, maak dan een poll aan en vraag het je leden rechtstreeks.
2. Identificeer en schakel de hulp in van verkopers
Het is tijd om eigenaren of verkopers van kleine bedrijven te vinden nu u weet wat uw groepsleden willen.
Er zijn twee methoden om ze te lokaliseren:
Online
Ja, je hebt gelijk! Er kunnen veel eigenaren van kleine bedrijven in uw Facebook-groep zijn waarvan u zich niet bewust bent. Maak daarom een bericht in uw groep en vraag alle verkopers om u een DM te sturen.
Als ze dat doen, begin dan een gesprek met hen om meer te weten te komen over hun bedrijf en of het relevant is voor uw leden.
Als je lid bent van andere Facebook-groepen, vraag dan de beheerder om toestemming voordat je een soortgelijk bericht plaatst. Er is een kans dat je daar ook wat leads krijgt.
Vergeet hem niet te delen op je persoonlijke Facebookpagina en Instagram story! Iedereen die geïnteresseerd is, neemt contact met je op.
Pula Pune Ladies’ admin, Sonia Aggarwal Konjeti, heeft een zeer succesvolle omgeving gecreëerd om kopers en verkopers met elkaar in contact te brengen. Ze begon met een Facebookgroep en heeft daar nu een aparte app voor. (U zult hier meer over leren terwijl u verder leest.)
Sonia heeft een streng verificatieproces waarbij ze geïnteresseerde ondernemers een Google-formulier stuurt om in te vullen. Ze vullen het formulier in, uploaden de vereiste documenten en betalen, waarna het team van Sonia alle informatie valideert en de verkopers beperkt.
Jyoti Aggarwal, de beheerder van Maa2Mom, heeft ook een Google-formulier gedeeld met potentiële verkopers. In de groepspost tagt ze nu haar beheerdersteam en eventuele potentiële verkopers nemen rechtstreeks contact met hen op.
offline
Is er iemand in uw buurt die een bedrijf aan huis runt? Ken je iemand die dat doet? Kent een van je vrienden iemand die dat wel weet?
Neem contact met ze op en laat ze weten wat je van plan bent.
Ik weet zeker dat ze dolgelukkig zullen zijn om met ons mee te doen!
Dit zal ook helpen bij de groei van uw Facebook-groep.
Als je eenmaal een paar handelaren aan boord hebt gehad, is het slechts een kwestie van tijd voordat het nieuws naar buiten komt en andere verkopers je benaderen.
3. Verifieer verkopers en houd ze bij in een database.
Nadat u uw eerste groep verkopers heeft verzameld, moet u hun gegevens dubbel controleren en een database van hen bijhouden.
De meeste beheerders van Facebook-groepen die kopers en verkopers met elkaar verbinden, zoals Sonia Aggarwal, Sheenu Goyal, Poonam Sutar en Sarika Dhane, om er maar een paar te noemen, vragen verkopers om een kopie van een door de overheid uitgegeven identiteitsbewijs.
Zij (of hun team) verifiëren handmatig de informatie van elke verkoper en geven ze alleen groen licht als ze er vertrouwen in hebben.
“Door deze documenten van de verkopers te krijgen, kan ik hun identiteit verifiëren.” Eerst en vooral ben ik er zeker van dat ze authentiek zijn. Ten tweede weet ik met wie ik contact moet opnemen in het geval van een klacht van een koper”, legt Sheenu uit.
Bovendien krijgen alle verkopers die het verificatieproces doorlopen een unieke ID-kaart van Sonia en Poonam.
Zodra een verkoper een abonnement selecteert en betaalt in de Facebook-groep van Poonam, Sakhi, krijgt hij een unieke identiteitskaart met alle volgende informatie: naam, verkochte producten en een unieke code.
Dit is hoe de kaart van de verkoper eruitziet.
Door kopers en verkopers via je Facebook-groep te koppelen, kun je geld verdienen.
Het 157P3-nummer is opgebouwd uit de datum en maand van registratie (157 dwz 15/07), de initialen van de beheerder die de kaart heeft uitgegeven (P staat voor Poonam) en de geldigheidsduur van het lidmaatschap (3 betekent 3 maanden ).
Elke keer dat een verkoper een bericht plaatst in de groep, moet deze deze code opnemen. Posts zonder de code worden ronduit afgewezen. “Bovendien worden alle niet-geverifieerde zakelijke berichten van verkopers geweigerd.” “We staan niet toe dat ze meer posten”, legt Poonam uit.
Maak er een punt van om alle informatie van de verkoper bij te houden in een Excel-spreadsheet. Het is een goed idee om alle verkopers bij te houden waarmee u verbonden bent, of ze nu actief zijn of niet.
4. Creëer een gevoel van vertrouwen tussen klanten en verkopers.
Elke relatie is gebaseerd op vertrouwen. En ik ben ervan overtuigd dat u het daarmee eens zult zijn.
Wanneer je voor het eerst met dit model begint, wil je een solide basis leggen.
Simpel gezegd, overtuig uw kopers dat de verkopers betrouwbaar, authentiek en eerlijk zijn. Ze kunnen ook vertrouwen op hun producten.
Het is waar dat vertrouwen tijd nodig heeft om zich te ontwikkelen. U kunt echter wel de basis leggen en bijdragen door leden voor te lichten over het verificatieproces en de verkopers-ID-kaart die u verstrekt.
Aan de andere kant moet u uw verkopers ervan overtuigen dat ze niet alleen een goede kans hebben om hun omzet te vergroten, maar ook legitieme klanten zullen ontmoeten en een loyaal klantenbestand kunnen opbouwen.
U kunt dit doen door de vraag van de producten aan verkopers te tonen. Gebruik als voorbeeld uw groepsdiscussies. Misschien de peiling die je hebt gehouden om te zien of leden geïnteresseerd zijn, of berichten die productwens uitdrukken, enzovoort.
“Ik ben best trots om te kunnen zeggen dat we tot nu toe nog geen enkel voorbeeld van fraude hebben gemeld”, zegt Poonam.
5. Werven en behouden van verkopers
Begin met het reserveren van twee of drie dagen per week voor deze eigenaren van kleine bedrijven. U kunt ook een tijd plannen waarop ze hun productberichten kunnen delen.
Je moet daarentegen beginnen met het schrijven van berichten (een paar dagen van tevoren) en het doen van aankondigingen in je groep. Kortom, maak de leden enthousiast over het geheel door ze voor te bereiden.
Je wilt er immers voor zorgen dat de post van elke verkoper veel aandacht krijgt.
De volgende stap is om erachter te komen hoe dit hele concept werkt voor de verkopers. Het is immers essentieel om hen te helpen bij het verhogen van de omzet. En het feit dat ze alleen blijven als ze wat geld kunnen verdienen.
U moet hen in deze situatie bijstaan. Hoe? Door elk van hun berichten afzonderlijk te bekijken.
Maak daarnaast een lijst van wat goed gaat en wat verbeterd moet worden.
Als u bijvoorbeeld denkt dat een verkoper zijn producten niet correct presenteert, ga dan een stap verder en coach hem. Help ze te begrijpen hoe ze het onder de knie kunnen krijgen.
In plaats daarvan, indien nodig, nieuwe kortingen invoeren.
Als u echter ooit de indruk heeft dat een bepaalde verkoper niet goed presteert of niet in staat is om maand na maand verkopen te genereren omdat hun producten niet relevant zijn of leden ze gewoon niet leuk vinden, werk dan niet met hen.
6. Bread de Schaal Uit
Ik laat je zien hoe je kopers en verkopers op verschillende manieren kunt laten profiteren van deze samenwerking.
A. Organiseer een virtuele beurs of evenement
Herinner je je het bijwonen van offline beurzen en maaltijden vóór de Covid 19-pandemie?
Die offline evenementen kunnen opnieuw worden gemaakt, online worden gehost en naar uw Facebook-groep worden gestreamd. Ook dat, met hetzelfde enthousiasme, een ongelooflijke uitstalling van producten en diensten, en meer.
Het enige verschil is dat iedereen kan deelnemen vanuit het gemak van hun eigen huis.
Als je je afvraagt hoe je er zeker van kunt zijn dat het volledig te doen is.
De beheerder van Maa2Mom, Jyoti Agarawal, doet uitstekend werk. Sinds vorig jaar dirigeert ze ‘internetbazaars’. ‘M2M Online Bazaar: Meri Online Dukaan’, zegt ze zelfverzekerd.
Tijdens de lockdown kwam ze op het idee omdat ze eigenaren van kleine bedrijven wilde ondersteunen die weinig tot geen manier hadden om geld te verdienen. Het werd geïnspireerd door haar eigen online zomerkamp, dat ze in 2017 lanceerde en effectief uitvoerde.
Eregasten op Jyoti’s online tentoonstellingen waren onder meer mevrouw Nandita Puri, de vrouw van wijlen acteur de heer Om Puri, en mevrouw Rupa Nayak, directeur van het World Trade Center in Mumbai.
Jyoti heeft tot nu toe 20 zeer succesvolle online tentoonstellingen georganiseerd en heeft meer dan 400 eigenaren van kleine bedrijven geholpen om de kost te verdienen.
Bovendien kunnen kopers niet alleen een aantal behoorlijk opmerkelijke dingen in handen krijgen, maar Jyoti zorgt er ook voor dat ze verslaafd blijven.
Dit doet ze door kleine quizzen (ondersteund door de exposanten) de hele lezing door te voeren. De naam van de show is een van de vragen die gesteld worden. Het publiek moet een van de vier opties kiezen en hun antwoorden in het opmerkingengedeelte plaatsen. De winnaars worden aan het einde van de sessie bekendgemaakt en beloond.
In een notendop, zo werkt ze.
- Verkopers moeten een Google-formulier invullen en een toeslag van INR 299 betalen om zich te registreren.
- Jyoti selecteert uit de lijst van geregistreerde verkopers wiens bedoelingen verenigbaar zijn met haar groep.
- Het team van Jyoti maakt posters voor elke leverancier als onderpand.
- Laat het horen – Help verkopers bij het maken van een video van één minuut waarin ze de online bazaar beschrijven en mensen aanmoedigen om deel te nemen.
- Train verkopers – Jyoti en haar team leiden en trainen de verkopers op hoe ze hun producten moeten presenteren, presenteren aan kopers, enzovoort.
Lees de rest van Jyoti’s verhaal om erachter te komen wat haar ertoe heeft aangezet om een Facebook-groep te beginnen.
Jyoti heeft de allereerste offline tentoonstelling in Lucknow gelanceerd om deze eigenaren van kleine bedrijven aan te moedigen nu de zaken financieel zijn verbeterd. Kijk naar de affiche.
Profiteer van je Facebook-groep
B. Promoties op maand-, kwartaal- en halfjaarlijkse basis
Als je kopers en verkopers wilt verbinden via je Facebook-groep, maar geen zin hebt om een online bazaar op te zetten, dan heb ik het voor je.
Je kunt wekelijkse, driemaandelijkse of halfjaarlijkse promoties introduceren, net als veel andere beheerders die ik heb gesproken.
Het enige dat u nu hoeft te doen, is kiezen of u al dan niet door wilt gaan met een of al deze pakketten.
Sakhi’s beheerder, Poonam Sutar, biedt alle drie de pakketten aan de verkopers aan (maandelijks, driemaandelijks en halfjaarlijks). De prijzen worden bepaald op basis van het soort bedrijf dat wordt afgehandeld.
Als een verkoper bijvoorbeeld multi-level marketingproducten zoals Oriflame of Modicare verkoopt, moet hij gedurende drie maanden INR 600 betalen. Aan eigenaren van kleine bedrijven (degenen die vanuit hun huis opereren) of YouTubers wordt daarentegen INR 400 in rekening gebracht voor drie maanden.
Omdat haar community meerdere verkopers heeft, heeft ze een publicatieschema opgesteld dat er als volgt uitziet:
- Verkopers van Oriflame- of Modicare-artikelen kunnen twee keer per dag posten, tussen 9.00 en 21.00 uur. Andere eigenaren van kleine bedrijven kunnen
- daarentegen op elk moment vier berichten per dag publiceren.
- Maandag is een no-post-dag voor alle verkopers.
- Deze verkopers gaan ook live op Facebook om te pronken met hun waren en diensten. Om dezelfde reden krijgt elk van hen een tijdslot toegewezen op
- basis van de beste momenten van de groep, d.w.z. wanneer de meerderheid van de leden online is.
Poonam’s verhaal is hier te vinden als je meer wilt lezen over hoe ze winst maakt met haar Facebook-groep en hoe ze hen geïnteresseerd houdt.
De beheerder van Mommies World, Shalu R Varadkar, organiseert driemaandelijkse evenementen om mompreneurs te helpen bij het verkrijgen van welverdiende bekendheid en het versnellen van de verkoop van hun producten.
Het heet Brand-o-maina en het loopt drie maanden achter elkaar, waardoor mompreneurs de kans krijgen om zichzelf als merk te presenteren en hun omzet te vergroten.
Profiteer van je Facebook-groep
Het onderstaande is hoe het werkt:
- Shalu nomineert vier van de beste mompreneurs van haar gemeenschap.
- Deze mompreneurs moeten een kleine vergoeding betalen.
- Elk van hen moet drie video’s van één minuut maken, die Shalu in de community zal plaatsen – elke week één mompreneur.
- De video waarin hun product/bedrijf/onderneming wordt beschreven, wordt in de eerste maand geplaatst.
- Mompreneurs tonen hun items in de film van de tweede maand en analyseren ook de ontvangst die ze kregen in de video van de eerste maand.
- Mompreneurs bedanken leden en bespreken aankomende aanbiedingen op hun items in de derde maand.
Monsoon Mania daarentegen duurt 9-10 dagen en bevat 25 mompreneurs die worden gekozen op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt om hun waren te tonen. Ook dit komt tegen een redelijke prijs.
Monsoon Mania’s Facebook-groep en hoe ze geld verdienen
Ze moeten een specifieke set foto’s uploaden met vooraf bepaalde hashtags.
Ten slotte zijn er betaalde seizoensevenementen zoals die tijdens Diwali, Kerstmis en Nieuwjaar.
C. Start een applicatie
Deze is bedoeld voor personen die met succes ondernemers ondersteunen via Facebook-groepen, maar vanwege een aantal beperkingen moeten uitbreiden.
Sonia Aggarwal Konjeti, die een Facebook-groep runt die meer dan 230.000 vrouwen in Pune met elkaar verbindt, nam de stap en lanceerde een app net voordat Covid toesloeg om haar steun voor eigenaren van kleine bedrijven uit te breiden.
Ze heeft tot nu toe 9.300 geverifieerde verkopers gemachtigd via haar Facebook-groep, waarvan 900 actief gebruik hebben gemaakt van het programma.
“Alles wat we als gemeenschapsleiders doen, wordt gemotiveerd door een behoefte. Ik ontmoette verschillende eigenaren van kleine bedrijven die reclame maakten in mijn Facebook-groep om meer te weten te komen over wat we nog meer kunnen doen om hen te helpen. Alle dingen die ze noemden konden niet gedaan op Facebook, waardoor het gebruik van een tool van derden nodig was, daarom besloot ik een app te maken”, legt Sonia uit.
Dit waren enkele van de uitdagingen waarmee de eigenaren van kleine bedrijven in de gemeenschap van Sonia destijds te maken hadden:
- Het ontbreken van een rechtstreeks betalingskanaal
- een gebrek aan begrip van voorraadbeheer (ze volgden een oude boekmethode en schreven alles met de hand op)
- Er is geen manier om de winst of het verlies van een maand bij te houden.
- Grof te veel betaalde verzendkosten binnen de stad
Sonia werkte snel samen met een bedrijf voor technische ondersteuning en gaf haar ideeën nadat ze kennis had genomen van al deze. Ze werkten samen om een geweldige app te ontwerpen die alle problemen van deze eigenaren van kleine bedrijven oplost.
Ze moeten een eenmalige vergoeding van INR 1000 betalen om de applicatie de rest van hun leven te gebruiken.
“Wees niet bang om geld in rekening te brengen van eigenaren van kleine bedrijven, alleen omdat je bang bent om beoordeeld te worden of omdat er mensen zijn die je ervoor zouden belasteren”, adviseert Sonia. Twijfel niet aan jezelf of je kunnen. Alleen u weet hoeveel tijd en moeite u dagelijks steekt in het ontwikkelen van een dergelijk ondersteuningssysteem in uw gemeenschap. Een beheerder kan niet uit een lege beker schenken en uiteindelijk hebben ze iets nodig om de omgeving die ze hebben gecreëerd te behouden en te beheren.”
Sonia heeft haar Facebook-groep officieel geregistreerd voor dit bedrijfsmodel en ze raadt alle andere FB-groepsbeheerders (die hiermee aan de slag willen) aan hetzelfde te doen.
“Als er geld wordt uitgewisseld, moet je je groep zeker laten registreren, of het nu een eenmanszaak, partnerschap of bedrijf is”, adviseert Sonia.
Ze werkt zelfs samen met een gerenommeerde registeraccountant voor samenwerking en begeleiding.
Voor de rest van haar financiële verrichtingen gebruikt zij een Zichtrekening. “Gebruik hiervoor je spaarrekening niet”, waarschuwt Sonia.
Dit is wat Sonia van plan is te doen om de eigenaren van kleine bedrijven die ze kent te helpen:
- Creëer een aggregatorplatform om eigenaren van kleine bedrijven te helpen bij het leveren van producten. PAN INDIA en WERELDWIJD
- Introduceer AI in haar Facebook-groep, zodat eigenaren van kleine bedrijven een melding op hun telefoon ontvangen wanneer iemand naar een service vraagt en contact met hen kunnen opnemen.
- Creëer een directory waar mensen betrouwbare en geverifieerde serviceproviders in de servicecategorie kunnen identificeren en verbinden.’
Bekijk deze video om meer te ontdekken over Sonia en hoe ze een bloeiend bedrijf heeft opgezet met haar Facebook-groep.
Het is verbazingwekkend hoe deze beheerders van Facebook-groepen hun uiterste best doen met hun competitieve maar lonende regeling.
Ze overbruggen niet alleen de kloof tussen kopers en verkopers, maar ze helpen ook eigenaren van kleine bedrijven op alle mogelijke manieren. Deze beheerders doen het allemaal, of ze nu leren pitchen, hun bedrijf onder de aandacht brengen of digitaal vaardig worden.
Als je nieuw bent in de wereld van gemeenschapsontwikkeling en geld wilt verdienen met je Facebook-groep, kun je hier beginnen.
Een paar belangrijke punten herhalen om te onthouden:
Do’s en don’ts van het gebruik van Facebook-groepen om kopers en verkopers met elkaar in contact te brengen
1. Eerste en eerste. Maak een strategie. Bepaal hoe je het wilt aanpakken en breng het vervolgens in de praktijk.
2. Stel een reeks richtlijnen op. Breng de groepsleden op de hoogte van deze richtlijnen en moedig hen aan deze te volgen. Zorg ervoor dat de regels alles omvatten, zoals hoe en wanneer verkopers kunnen posten en wat er zou gebeuren als ze de beperkingen overtreden.
3. Informeer altijd naar de aankoopbron van de verkoper en voer uw eigen onderzoek uit. Nooit, ooit, ooit, ooit, ooit, ooit, ooit, ooit, ooit, ooit, ooit, ooit, ooit, ooit, ooit, ooit
4. Als u in het begin niet zeker bent van deze strategie, kunt u deze bij een klein aantal verkopers testen zonder hen iets in rekening te brengen. Onderzoek hoe leden erop reageren en hoe goed de verkopers het doen. Als het lukt, begin dan leveranciers in rekening te brengen op basis van het interactieniveau in uw gemeenschap.
5. Nadat je dit model hebt geschaald, moet je je Facebook-groep registreren. Vraag daarnaast advies aan een CPA en open een zichtrekening om te gebruiken voor financiële transacties.
alles ding
Begin met dit plan voor het genereren van inkomsten en laat ons weten hoe het voor jou is gegaan! U kunt contact opnemen met Facebook bellen nederland.
No comments:
Post a Comment